.Ik kom mijn hotmail niet meer in Wat moet ik doen,ik moet steeds veriferen getallen Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je misschien een paar keer het verkeerde wachtwoord ingetypt?
capthavoc
14 jaar geleden
dat vermoed ik ook
als je na verificatie binnen bent kijk dan even je accountprofiel page even na en stel desnoods een nieuw ww in
dan ben je van dat gedonder af
je moet dan wel eve nde nieuwe ww in msn enzo opnieuw vastleggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik moet mijn ww alleen intikken als ik de browsegeschiedenis heb verwijderd

Het beste antwoord

Ik hoop dat ik de vraag goed begrijp: Het lijkt erop dat je je wachtwoord kwijt bent of het gewijzigd is. De getallen dat je moet ingeven is voor jou veiligheid. Het houd bots tegen om brute force jouw account te gaan kraken. Dus als je teveel pogingen hebt gedaan gaat hij dat blijven vragen. Het beste dat je kan doen is proberen een paswoord reset aan te vragen bij hotmail.

Misschien ben je slachtoffer geworden van fishing of account roof.

Als je ooit een email krijgt die vraagt om je wachtwoord op te sturen: nooit doen! Dit is in geen enkel geval nodig.

veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen om alles helemaal opnieuw in te voeren mischien lukt dat succes