Wie heeft dit filmpje voor me? Zie uitleg.

Het is een komisch filmpje van een kind (leeftijd ongeveer 4?) die gillend bang is van schuim uit een putje. Ze is er van overtuigd dat dat een geest is (als ik het me goed herinner). Het is gewoon een huis-tuin-keuken-filmpje.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil het wel voor je uitzoeken maar om nou in te toetsen : shower, child, screaming...neuuhh....lijkt me geen goed idee, gezien het terugzien van geschiedenis op een pc ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aaaaah toe dan :) Ik ben wel je alibi, mochten er vreemde vragen komen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
engels of nederlands?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Engels/Amerikaans

Antwoorden (1)

Ik heb het filmpje niet, maar ik weet welk filmpje je bedoelt. Volgens mij was het een funniest home video fragment (Amerikaanse editie). Het kan ook op Youtube staan, maar je kan ook via google zoeken. Het makkelijkst gebruik je dan trefwoorden zoals funniest, home, video, bob, saget, et cetera.
Ik hoop dat je het filmpje kan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is idd zo'n funny filmpje :) Echt grappig! Ik heb al van alles op you tube en google ingetikt maar kan m niet vinden :(