Gratis tv kijken via online_televiesie.nl betrouwbaar scherp beeld?

Op marktplaats wordt geadverteerd met gratis tv-kijken alles sport adult zenders etc 2500 stuks op je pc en tv eenmalig 7.50
is dit betrouwbaar?
google online-televiesie.nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

niet doen zijn oplichters
vaak sturen ze een leeg bestand je op en je geld krijg je dan niet terug
kijk maar eens op de site van tros radar staan een heleboel klachten over deze jongens

op de onderstaant link staan bijna aale streams van aal tv zenders die online zijn

Toegevoegd na 6 minuten:
aal en aale moet alle zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier vind je ook veel.
En mocht je leuke films willen kijken en geen probleem hebben met engelse taal? Er is roemeense ondertitel, maar daar let je al snel niet meer op. Je moet wel wat software downloaden en je kunt alleen met int.expl kijken, niet met andere browsers, helaas. Het is gewoon als op tv, de hele dag door films. Kijk dan wel even naar het programma op www.hbo.ro.