Is er een aanbieder die zowel domeinnaamregistratie als webhosing als een skin (kant en klare 'invulbare' website) aanbied?

Voordelig zou natuurlijk leuk zijn?

Toegevoegd na 1 minuut:
En het allerliefst een Nederlandse aanbieder

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat om een eenvoudige site waar wat foto's en tekst op komen, geen webshop of andere ingewikkelde dingen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja hoor, maar je moet er een klein beetje moeite voor doen.

Bedrijven als versio.nl bieden goedkope hosting aan met een domein. Als je nu registreerd kost je domein maar 90 cent! Gebruik kortingscode: ALL-YOU-CAN-REGISTER-WEEK (geldig tot 2 feb).

Als je een hostingpakket hebt gekocht (49 cent per maand). Kan je inloggen op je server. Hier vind je 'Installatron'. Daar kan je met een paar klikken kant en klare webshops, blogs, forums, templates en nog veel meer! Probeer bijvoobeeld Joomla, deze staat kant en klaar in dat systeem.

Als je nog vragen hebt kan je me altijd een bericht sturen via deze site
Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijndomein.nl is een goeie