hoe kunnen wij het wk volgen in frankrijk?

In juni gaan we op reis naar het zuiden van frankrijk, moet natuurlijk passen dat het in die week wk voetbal is met de belgen... hoe kunnen wij op een eenvoudige manier die wedstrijden volgen. we zitten in een staancaravan zonder tv. we zullen wel onze laptop mee hebben en er is wifi in het vakantiepark ( maar al gehoord dat deze wifi het niet altijd naar behoren doet) . Kunnen we bv een klein satelliet setje kopen ofzo? en hoe gaat dit dan in zijn werk? zullen we dan ook effectief die wedstrijden kunnen volgen? want ik heb al ergens gelezen dat je met bepaalde technieken toch niet naar voetbal wedstrijden kan kijken omdat deze niet over de landsgrenzen worden uitgezonden... Of welke franse zender zendt het wk uit??? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

De Fransen hebben een EuroSport kanaal. Hier zou wellicht het WK uitgezonden kunnen worden. Het is dan wel in het Frans natuurlijk maar het beeld blijft hetzelfde :p. Over satellieten weet ik niet zoveel.