Ligt er puur aan wat de provider levert. Bijvoorbeeld bij PKN krijg je een combi modem en bij Ziggo een los modem en router. Voor de preformans maakt het niks uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dan ook mijn modem aan een switch gehangen en stuur het geheel aan met mijn server met server2008 loopt perfect vrijwel geen verlies. En met WIFI lever je altijd in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PKN? Protestantse Kerk Nederland? ;-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hang je er toch een router tussen die verdeeld de ip nummers. Of een switch en maak je een van je pc's server. Wat is het probleem?

Andere antwoorden (1)

Niet alleen de laatste tijd. Als je abonnee wordt van een ISP krijg je altijd één kastje waar beide inzitten. Maar ik heb er twee, ik wil graag mijn eigen router uitzoeken.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, maar dat kan een snoertje ook ! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
router is niet gelijk aan draadloos accespoint!
AWM
14 jaar geleden
Natuurlijk niet. Maar in de meeste huishoudens inmiddels wel...