Waarom werkt mijn mail op mijn website niet meer?

Als ik een mail wil sturen naar mezelf via mijn website verstuurd ie niet maar vraagt ie of ik wil openen, opslaan of anuleren.

Toegevoegd na 31 minuten:
Er was iets vreemds op mijn site aan de hand onder veel pagina’s stonden ineens allerlij codes en die heb ik verweiderd,toen mijn site nog eens bekeken en alles was weer in orde alleen bij contact gegevens bleek de mail niet meer te werken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

waarschijnlijk ben je met een website bezig
kijk dan even op deze site daar legt men uit hoe je een mailforms moet maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

waarschijnlijk is er iets mis met je internet.
probeer vernieuwen (links boven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eigen website "ineens" vreemde codes laat zien, dan is de kans groot dat de hostingpartij software veranderd of geupdate heeft. Hierdoor kun je ineens problemen ervaren terwijl er naar jouw beste weten niets is veranderd.

Helaas heb de "vreemde codes" niet hier geplakt, opdat we even kunnen kijken wat het precies is. Ik ben bang dat het PHP code was die door een verandering bij je hostingpartij ineens niet geparsed werd, en dus weergeven wordt. Als je deze er zomaar uit sloopt, dan heb je de werking van het formulier vernield. Die code was immers de reden dat het formulier als een e-mail verzonden werd.

Het is echter vreemd dat een hostingpartij ineens de taal PHP niet meer ondersteund. Het kan dus een tijdelijk probleem zijn geweest tijdens het upgraden van PHP. Of mogelijk heb je de extensie van je bestanden gewijzigd. Slechte hostingpartijen parsen alleen de PHP extensie als PHP en andere extensies als HTML.

Kortom, als jij er zeker van bent dat jij niets veranderd hebt. Dan kan je het beste afwachten (24u max) en anders daarna contact opnemen met je hostingpartij om te vragen wat er gaande is.