Wat moet ik doen?

Als ik Safari (internetbrowser) opstart op mijn Ipod touch zie ik alleen een grijs scherm. Eerst kon ik gewoon internetten, tot plots het scherm grijs werd. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 25 minuten:
Probleem is opgelost!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je hebt last van de 'grey-screen-crash'. Zet de 'airplane mode' aan en uit. En voila.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar ik kan nergens een "airplane mode"vinden.
AWM
14 jaar geleden
Oh nee, je hebt een Ipod, geen Iphone. Probeer in dat geval: Press the home and sleep button for around 8secs....igonre the slide to power off slider, that should force your ipod off, then once it turns off turn it on again and try surfing again....hope this works for you... http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080719181022AAUwFDY
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JAAH! Hij doet het! Bedankt!!!

Andere antwoorden (1)

Als je een leeg scherm krijgt, nadat je voor 'Safari' hebt gekozen, dan kan het zijn dat je een tweede of derde internetpagina hebt geopend. Je ziet dit dan rechtsonderaan aan het icoontje met twee pagina's en een 2 (of 3). Als je dit icoon kiest, kunt je wisselen tussen de geopende internetpagina's. De 'lege' internetpagina zal 'Naamloos' zijn. Je kunt deze pagina sluiten door op het kruisje te drukken in de linkerbovenhoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, sorry het scherm is volledig grijs, dus kan ik nergens op klikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch bedankt!