Hoe installeer ik via hypercam een video op youtube?

Ik weet niet hoe dat moet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

aan de plaatjes die ik er van zie is er geen ingebouwde optie om filmpjes rechtstreeks te uploaden via het programma hypercam zelf
maar zoek dus even op waar op de harde schijf hypercam zijn filmpjes neerzet
je zult moeten inloggen op je YT account daar op de upload knop drukken en het filmpje dat je gemaakt heb met hypercam opzoeken in de map waar hypercam zijn fimpjes normaal neerzet

selecteren
ok
en dan wordt hij naar youtube geupload
volg verder de instructies van youtube
capthavoc