Ja dit is mogelijk, Maar dan zouden ze via de router moeten inloggen en dan in een logbestand moeten kijken wat jij bezocht hebt op het internet, tenzij jou ouders ICTers zijn zou ik mij geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HAHA Ik ben géén ICTer. Wel ouder en ik weet het wel te vinden!
Er zijn overigens ook programmaatjes voor te vinden, maar ik zal jouw ouders niet wijzer maken...
Zoals je al eerder gelezen hebt is dat inderdaad mogelijk.
Maar, alleen is dat ook maar beperkt.
Het geeft alleen maar een globaal beeld, niets inhoudelijk.
Neem als voorbeeld deze site.
Ja met een beetje vindingrijke ouders zouden ze inderdaad kunnen zien dat je hier bent geweest, maar NIET wat je hebt gepost.
Datzelfde gaat ook voor allerhande chatmessengers ( whatsapp/fasebook e.d ).
Niets inhoudelijks wordt gelogd.
En wat er wordt gelogd is ook alleen maar binnen hun eigen netwerk.
Haak je in op een ander (wifi) netwerk dan houd alles op natuurlijk.

Gewoon lekker je eigen ding doen, hetzij wel met verstand dan is er niets aan het handje.