Hoe kan je van een gif een .txt maken?

Ik wil op Wattpad (een online e-reader) een gif plaatsen. Maar je mag alleen .txt plaatsen. Dus weet iemand of je van een gif een .txt kan maken. Zo ja zet het in de comments! hieronder zie je de gif

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s. het moet een filmpje zijn!

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s. het moet een filmpje zijn!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
.txt is een tekst bestand...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe wil je dat dan doen? Een .TXT-bestand is een tekstbestand, maar een .GIF-bestand is een afbeelding...

Antwoorden (1)

Nee, txt is een extensie voor een tekst bestand.
Dus zou de reader deze proberen als een tekstbestand weer te geven.

Probeer het maar eens voor de aardigheid op een pc.
Je zal dan zien dat er iets heel anders word getoond dan jou beoogde afbeelding.

Toegevoegd na 45 minuten:
Een dergelijke afbeelding zou er dan zo uit komen te zien als deze bijlage.......

Toegevoegd na 45 minuten:
Een dergelijke afbeelding zou er dan zo uit komen te zien als deze bijlage.......