Hoe vind je op Twitter mensen terug?

Ik zoek op naam maar vind niemand, zelfs geen bekende mensen van wie algemeen geweten is dat ze Twitter gebruiken. En hoe kijk je als je hotmailcontacten Twitter hebben? Want dat staat niet tussen de opties, enkel AOL, Gmail en Yahoo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Gebruik Tweepz: http://www.tweepz.com/ . Hiermee kan je op verschillende manieren Twitter gebruikers zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het beste naar google gaan en daar de naam van de persoon + het woord twitter intikken, dan verschijnt daar ongetwijfeld de twitter-pagina van de betreffende persoon.