Wat is er aan de hand met de mails die ik probeer te versturen?

Het is nu al zo'n twee maanden bezig.Telkens iemand mij een mailtje stuurt en ik het beantwoord krijg ik een foutmelding één of twee dagen later.'Sorry, we kunnen je mail niet bezorgd krijgen.I've given up trying, this is a permanent error.' Beste moderator, de mail die ik u terug-stuurde is ook teruggekomen.Alle mensen die nog op een antwoord van een mail wachten, het is verstuurd maar om onbegrijpelijke redenen nooit bezorgd.Hoe kan dit opgelost worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur je deze mail aan heel veel adressen tegelijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk mailadres gebruikte je bij het beantwoorden van een Goede Vraag mail? In de meeste berichten staat als je op "beantwoorden " klikt: geenantwoord@goeievraag.nl
Cryofiel
14 jaar geleden
@lunababy, heb je het nu over email, of over een PB?

Het beste antwoord

Hiervoor moet je contact opnemen met je e-mail provider. Het kan zijn dat je de versturende mailserver niet goed hebt opgegeven. De server van je provider die in de instellingen staat bij SMTP server geeft aan de mail niet te kunnen bezorgen. Dan zou ik daar eens beginnen met de zoektocht naar het probleem.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens kan je ook meer informatie proberen te krijgen over de foutmelding. Geeft de mail niet meer informatie aan en kan je die wellicht in je vraag plakken?

Toegevoegd na 18 minuten:
Wat natuurlijk ook zou kunnen is dat je een mail beantwoord aan een adres waarop geen antwoord mogelijk is. Als je een automatisch bericht van Goede Vraag krijgt kan je niet op de mail antwoorden. Doe je dat toch, dan is de mail onbestelbaar. Dit is vaak het geval bij automatisch gegenereerde mail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heeft het niet iets met je provider te maken, ik weet het niet hoor, doe maar een gok.
Misschien handig om die eens te bellen, dat kunnen ze zo zien als het goed is.
Veel succes er mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is welk email adres gebruik je ?
Die van je provider of van gmail of hotmail o.i.d ?
en gebruik je outlook of een ander email programma ?
Ik raad je aan een gmail acount te nemen.
of altijd webmail te gebruiken.

Als je instelling in outlook verder goed staan wat betreft smtp en pop3 server dan wordt op de ene of ander manier je adressen niet geaccepteerd.of er komt en extra teken o.i.d bij je beantwoorde mail
wellicht is het slim om je account weg te gooien en opnieuw te beginnen.
maar Gmail of hotmail is zeker tegenwoordig te preferen boven outlook of ander email programma.

overal bereikbaar op elke willekeurig pc
capthavoc
14 jaar geleden
Inderdaad lijkt het erop dat het email adres waarnaar je stuurt niet klopt, kijk eens wat voor adres daar staat, iets van noreply(@)mail.nl of zo, dan kun je dus geen antwoord sturen op dat bericht.
Het kan ook misschien nog zijn dat je mail te groot is om te versturen.
Gmail is tegenwoordig aan te raden omdat je daarmee overal mail kan versturen en ontvangen en je ook hele grote e-mails mee kan versturen;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het niet zijn dat je mailbox bij je provider vol zit. Als je inlogd in webmail kan je daarbij om hem te legen.
Anders de hulpdesk van de profider bellen.