Hoe kan mijn internet op mijn pc langzaam zijn maar op mijn laptop niet?

Hallo,

Ik heb een laptop daarop gamde ik vroeger aangezien dit geen hele goed laptop voor gaming was heb ik ongeveer 5 maanden geleden een GameComputer aangeschaft. Maar de laatste week is hij veel verslechterd zodra ik op internet klik duurt het een hele tijd voordat dit laad of het laad niet ook is het opstarten langzaam en zodra ik op de achtergrond met rechtermuis knop duwt duurd dit zo'n 10 seconden Weet iemand wat er aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Hierbij een aantal dingen die je kan proberen.
1. Configuratiescherm -> Programma's en verwijder alle onnodige programma's.
2. Download Uniblue Powersuite (liefst via torrents zodat je de full versie hebt). Hiermee verwijder je alle onnodige backups, registraties en dergelijke. Hiermee kan je ook alle onnodige programma's uitschakelen tijdens het opstarten zodat ook het opstarten sneller gaat. Ik hoop dat je hier wat mee kan! grtz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan verschillende oorzaken hebben. Test de snelheid eens door bedraad te internetten in plaats van draadloos. Is er dan verschil?
Schoon je je PC ook regelmatig op en verwijder je cookies en overbodige bestanden? Welke browser gebruik je? Heb je al eens gescand op virussen, malware, spyware. Welke software gebruik je voor virussen, malware en opschonen?

Het beste antwoord

Heb je programma's die opstarten als je computer opstart of gebruik je veel programma's? Kijk wat de computer aan het doen is in taakbeheer. Dit doe je door contr. alt. del. in te drukken. Kies dan taakbeheer > processen. Je ziet nu wat er allemaal op je computer gebeurd. Delete alle onnodige dingen weg. Geen zorgen! het programma wordt niet verwijdert.

Toegevoegd na 4 uur:
Let er wel op dat je niet alle processen stop kan zetten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Er zijn momenteel 64 processen aan de gang (ik weet niet of dit er veel zijn) Zodra ik er stop wil zetten komt er in beeld te staan 'This operation could not be completed acces is denied'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige processen zijn nodig om de comouter te laten functioneren maar er zijn er ook processen die onnodig zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe weet je welke je kunt uitschakelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed Genoeg