hoe stop ik internet explorer?

hey telkens als ik mijn pc opstart start internet explorer in de achtergrond op hij gaat dan allemaal poep reclames afspelen in de achtergrond hoe stop ik hem om hem op te starten in de achtergrond?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
SimonV
10 jaar geleden
Heb je al gecheckt met malwarebytes of je malware hebt? http://www.malwarebytes.org/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb malwarebyte geprobeerd en 50 bestanden gevonden allemaal vetwijderd maar nu krijg ik na inloggen op mijn pc zwartsscherm met alleen muis zichtbaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik wil even laten weten dat ik had malware bytes geprobeerd enzo maar daardoor ging mijn computer stuk nu dat is gefixt start IE alsnog in de achtergrond op maar ik wil niet weer riskeren dat mijn pc stuk gaat en dus laat ik het maar zo

Antwoorden (1)

één ding moet u waarschijnlijk weten, u heeft een virus/malware/adware(of hoe je het ok mag noemen) op uw computer.
ik zou de extensies voor je browser uitschakelen, ik kan je helpen maar dan moet je eerst een screenshot maken van welke reclame je allemaal krijgt, en of je nog verder ergens last van heeft, want dan kan ik je helpen.

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb mijn computer gescand en blijkt gewoon virus vrij te zijn en ik kan geen screenshot maken omdat het in de achtergrond afspeelt en er is dus geen tablad open ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok ik neem terug wat ik zei er is blijkbaar een trojan virus idd sorry ik zal proberen dat te verwijderen en pc op te schonen ik laat weten als het dan nog gebeurd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan je de naam geven van mogelijke bedrijfdie je de reclame aanbied?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik wil even laten weten dat ik had malware bytes geprobeerd enzo maar daardoor ging mijn computer stuk nu dat is gefixt start IE alsnog in de achtergrond op maar ik wil niet weer riskeren dat mijn pc stuk gaat en dus laat ik het maar zo