Hoe komt het dat ik bij linksys router geen mac adres in kan voeren?

Linksys Router vervolg
Als ik in de menu lijst van Linksys de eerste 2 letters invoer komt er achter een zwart kruisje te staan wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je linksys router heeft zelf een MAC adres. Elk hardware heeft zijn eigen MAC adres en deze blijft hij houden. Zie het maar als bijvoorbeeld je naam. Een IP adres daarin tegen veranderd wel als je bijvoorbeeld je laptop ergens anders gebruikt. Denk hier aan bijvoorbeeld je straatnaam die veranderd als je verhuist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mac adressen zitten hard ingebakken in apparaten. Daarom zal het ook nooit zinng zijn ergens een mac adres in te voeren.