Hoe kan je een 'online community' maken?

Ik zoek naar een site waarbij je een soort online prive 'community' kan maken. Je moet berichten kunnen uitwisselen/posten. Als het even kan ook een agenda oid bijhouden.
Maar het belangrijkste is dat het prive moet zijn: Alleen toegankelijk voor de mensen die je toevoegt. En reacties ook alleen zichtbaar voor die groep mensen(daarom werkt een prive-hyves oid niet).
Weet iemand iet waarbij dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

google wave
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens bij yahoogroups. Daar kun je besloten groepen aanmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt een mooie gepersonaliseerde community wilt kan je best je eigen site bouwen. Steek hier een forum en kalender functie in met een gebruikers databank waarmee je de toegang controleert. Dit is volgens mij het leukste gemakkelijkste en betrouwbaarste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet echt gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemakkelijk in gebruik -> je kan personaliseren waar je wil -> uitbreiden wanneer nodig -> .... het bouwen is inderdaad niet gemakkelijk. Maar andere zaken zoals google wave zijn beperkt in mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan vrij eenvoudig m.b.v. bijvoorbeeld PHPBB.
Je zou hiervoor toch het beste Hyves (deze kun je gewoon afschermen) of Myspace kunnen gebruiken. Zelf een forum o.i.d. opzetten kan ook, maar vereist technische kennis en serverruimte (hosting).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hyves werkt niet, aangezien krabbels die je op iemands page zet, andere ook kunnen zien. Daarnaast heeft een gedeelte van de doelgroep geen hyves.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt toch een 'groeps'-hyve aanmaken en daar berichten plaatsen, waar men op kan reageren? http://www.hyves.nl/hyves/nieuw/