hoe kan ik instellen dat bijvoorbeeld pc 2 om 10 uur geen internet meer heeft en de andere computers nog wel ?

netwerk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit kan je instellen in je router. Even zoeken naar het kopje "toegangsbeperkingen" of iets dergelijks. Hier kan je op ip adres niveau de internet toegang regelen/blokkeren. Dit werkt alleen als de PC's vaste ip adressen hebben. Over het algemeen is dit ook in te stellen op mac adres niveau als dit niet het geval is.

Middels pb zou ik je verder kunnen helpen.