Kan ik een full-time inkomen met internet verdienen?

En zo ja, hoe dan? Een volwaardig ful-time inkomen. Moet ik dan een webhosting bedrijf starten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dat kan, en hoe? Op vele manieren, en wat er voor jou werkt moet je zelf uit vinden. Dat ligt namelijk aan veel factoren die voornamelijk persoonlijk zijn, zoals je doorzettingsvermogen, de tijd die je erin kan steken. Je financiële situatie en nog veel meer.

Wat voorbeelden van mogelijkheden:

Affiliate marketing: Voorbeeld - Reclame maken op je site voor anderen en als men via jouw site bij de reclamemaker iets koopt krijg je een percentage.

Drop shipment verkoop: Verkoop iets op je site zonder zelf voorraad en afhandeling te hoeven doen. Voordeel, geen voorraad en kostbare tijd. Nadeel, als er iets fout gaat en je verdient minder.

Webhosting: Huur server ruimte en verhuur dit weer.

Webshop: Koop spullen/info/kennis etc. in en verkoop dit weer.

De mogelijkheden zijn legio, maar het is beperkt door je eigen kunnen. Een webshop is leuk, maar het kan erg tegenvallen zoiets op te zetten. Risico dat je niks verkoopt en met de spullen blijft zitten. Dat geld ook voor de andere mogelijkheden, het verschil in de kosten en inkomsten moet gunstig zijn.

Het is een onderwerp waar je in ieder geval daaaagen over kan kletsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar het het meeste om gaat is waar ben je goed in, en tot welk level kan je dat implementeren om dit uit te buiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Leren websites bouwen. Als je handig in bent, kun je veel geld verdienen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Een kennis van me kan in een paar dagen een website bouwen. Krijgt ie soms wel 2000euro voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het juiste schot in de juiste roos lukt dat behoorlijk goed. Zo is google ook begonnen. (En vele anderen). Als je een site ontwerpt die vaak bezocht wordt, zit je goed. De sponsors komen dan vanzelf.
14 jaar geleden
Online pokeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een affiliate systeem opbouwen en simpelweg gebruik maken van een reeds bestaand systeem. Hiermee plaats je jezelf als expert en leider in de markt en komen de klanten naar jou toe! Ik sta op twitter en fb mocht je meer willen weten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een aantal maanden 2000 euro p.m. verdiend met het spelen van internet spelletjes. Maar is redelijk riskant want je kan zo onderuit gaan.

Verder kan je ook je eigen internet spelletje beginnen, online pokeren.

Ben nu bezig met websites bouwen maar daar heb je klanten voor nodig en dan zou je toch echt de deur uit moeten gaan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, Ebay en speculeren kan je een boven-modaal inkomen bezorgen zonder dat je zelf iets moet maken qua pagina of site...