hoe verwijder je snap.do?

ik heb sinds kort search van snap.do, dit heb ik al
een eerder gehad en toen heb ik het kunnen verwijderen.
maar nu is het mijn standaard zoekmachine en krijg ik het
niet meer weg. weet iemand toevallig hoe je da moet
verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kun je het best van je PC verwijderen met Revo Uninstaller. Het komt waarschijnlijk tweemaal voor in de lijst met programma's. Met Revo Uninstaller verwijder je beide programma vermeldingen. Bij gebruik van Revo Uninstaller zoekt het ook naar resten van het programma die je kunt selecteren en verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Snap.do is een browser hyjacker. Download Spyhunter en laat de pc scannen en de rommel verwijderen.