hoe kan het dat de wifi het alleen doet als mijn laptop aanstaat en hoe kan ik dat verhelpen?

Als mijn laptop uitstaat doet de wifi het niet en als de laptop aanstaat doet de wifi het wel. Ik heb laatst wel in de routerinstellingen een paar dingen veranderd maar ik zou niet weten hoe die veranderingen dit veroorzaakt zouden kunnen hebben.
ik heb de wifi uit en aan gezet in de routerinstellingen omdat die het niet goed deed en ik heb het kanaal van de wifi veranderd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je dat het een probleem oplevert voor andere apparatuur die wel een WiFi verbinding op dat moment nodig heeft? Of is er op dat moment verder geen probleem en werkt de WiFi gewoon wel als je die nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de wifi doet het helemaal niet meer als mijn laptop uitstaat.
ook op alle andere apparaten doet de wifi het niet dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aan een draadloze router valt niet echt veel te sleutelen...Wat je zou kunnen doen is de router resetten tot default (fabrieksinstellingen) en 'm eigenlijk gewoon opnieuw installeren. Weer voorzien van een beschermcode (wachtwoord) en dat dan weer plaatsen op alle andere apparaten (printer, phones van je huisgenoten, i-pads enz).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké bedankt ik zal het proberen.

Antwoorden (1)

je mobiel is verkeerd ingesteld, waarschijnlijk heeft jouw laptop een hotspot aanstaan waarmee je mobiel verbinding maakt.

je moet de netwerknaam van je router vinden en daar verbinding mee maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoals de vorige zei, je kunt het standaard IP en Wachtwoord vinden op de onderkant van je modem