Is er een website waar je je YouTube video op kan plaatsen om snel visits te krijgen?

Kan ik ergens een YouTibe video plaatsen om sneller visits te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

als je lid bent van social communities kun je die daar plaatsen. Contacten zullen die sneller bekijken. Als jij je profiel dan ook publiekelijk maakt kunnen ook niet contacten het bekijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-------------------------------------------------
ALGEMENE TIPS
-------------------------------------------------

- Om youtube links te plaatsen kun je naar streams gaan of chatboxen -waar dit nog toegestaan is- en hier je link met mensen uit te wisselen.

- Daarnaast kun je denken aan videoreacties te plaatsen bij veel bekeken videos op youtube.
- Reacties plaatsen bij andere videos (wel met wat inhoud natuurlijk!) is ook belangrijk.
Het moet geen spam worden/zijn want dat irriteert alleen maar. Dus per video een persoonlijk bericht achterlaten is een must.

- Je hebt ook websites zoals 'promootjesite.nl'. (Zie website, dat legt zichzelf wel uit. Daar zorg je ervoor dat anderen jou website bekijken in ruil voor , dat je hún website bekijkt.
Van dit soort sites zijn er tientallen nederlandse sites. En duizenden buitenlandse sites. Je moet hiervoor echter wel tijd voor hebben. Want als je zelf niks doet, gebeurt er niks.

- Op hyves kun je bij heel veel groepen (waar veel mensen lid van zijn) videos plaatsen van jou.

- Bovenstaande tip geldt ook voor myspace video's en alle andere sociale netwerken die dit mogelijk maken.

--------------------------------------------------
WEBSITES WAAR JE GRATIS JOU LINK KUNT PLAATSEN
--------------------------------------------------

- www.gratislinken.nl
- http://www.gratislinkplaatsen.nl/

--------------------------------------------------
EXTRA
--------------------------------------------------

Voor tips om je filmpjes ( en youtube adres) aantrekkelijker te maken hier wat tips van de KVK.
http://hallo.kvk.nl/hallo/groepen/online_video/ervaringen/archief/2009/10/23/hoe-promoot-ik-een-online-video.aspx

Succes!