Via Vakantieveilingen.nl kan geboden worden op een luxe Oud en Nieuw box t.w.v. €280. Zitten hier geen addertjes onder het gras?

https://www.vakantieveilingen.nl/restaurants/restaurantbonnen/deluxebox_oud-en-nieuw.html

De box gaat er elke 2 minuten voor ongeveer 30 euro per keer uit, dat kan toch nooit, zou ik denken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Men gaat er sowieso van uit dat niet alle waardebonnen gebruikt zullen worden en dat als je iets gaat bestellen, dat er een minimum verplichting is voor het te besteden bedrag, dat hoogst waarschijnlijk hoger licht als het totaal van de waardebonnen, waardoor je uiteindelijk nog moet bijbetalen. Ik geloof er niet in en volgens mij kun je alleen maar bergen met adders verwachten.
Als je eenmaal die waardebonnen binnen heb en je gaat alles goed lezen, dan kom je er vanzelf wel achter.
MAAR, ik kan het natuurlijk ook fout hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan mogelijk ook nog de verzendkosten per bestelling ;-)

Antwoorden (1)

Hallo,

Er wordt luxe oud en nieuw box geveild, als je kijkt op deze link en dan bij "Uitleg" dan zie je wat je wilt weten misschien.

http://www.deluxebox.com/deluxebox-oud-en-nieuw.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je reactie, heb het inmiddels ook gezien, zijn erg veel addertjes...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een adder is geen adder als het er gewoon bij staat.