Op welke website kan ik opzoeken welke dag het precies is over een tot in detail in te vullen moment in de toekomst?

Website: Welke dag is het over 231 dagen en 9 uur, 03 minuten en 59 seconden?

Ik zoek een website waarop je iets dergelijks kunt nagaan. Bestaat die?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik zou dit gewoon in Excel uitrekenen.
Reddie
10 jaar geleden
Dat is simpel een donderdag. Daar heb je geen website voor nodig. Potlood en papier.
Amadea
10 jaar geleden
Dat is de vraag niet, Reddie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed gezien, A.

Antwoorden (1)

dat kan hier, je moet wel zelf de huidige datum en tijd invullen.

Toegevoegd na 4 minuten:
je kunt trouwens ook gewoon op t knopje 'now' drukken :-) wordt alles automatisch ingevuld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima! Bedankt voor je antwoord!