Is het mogelijk om een email in te stellen dat hij op een bepaalde datum en tijd verstuurd word?

Ik kom dat vaak tegen in boeken en films.
Dat iemand een afscheid email schrijft en dan ingesteld heeft dat deze mail 3 dagen later verstuurd word.

Kan dat echt?

Nee ik heb geen plannen :-D

10 jaar geleden
in: Internet
Cryofiel
10 jaar geleden
Met een SMS ken ik wel zoiets. Met e-mail zal het vast ook bestaan, maar ik zou niet weten waar.

Het beste antwoord

Ja hoor, dat is geen probleem; neetje afhankelijk van de email client die je gebruikt.
In outlook: nieuw bericht→opties→bericht uitstellen.
Hier kan je instellen dat het bericht niet verzonden mag worden voor een bepaalde datum/tijd. Let wel op dat, als je niet via een exchangeserver werkt, de computer wel aan moet staan om het bericht ook daadwerkelijk te verzenden.