Waar kan je het best een nieuw forum promoten?

ik heb net een paar forums gemaakt, waar kan ik deze het best promoten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

zorg dat je de doelgroepen kent, zoek uit waar die doelgroepen zich ophouden op internet, en ga daar promoten.
itsme
14 jaar geleden
Op diverse marktplaasten zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet per sé, je kan er ook adverteren.
tijdens de superbowl halftime
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
andere fora, startpagina's, zoekmachines, krantenartikelen, nujij.nl, en flyers uitdelen aan je doelgroep.

Ook url redirector diensten zoals Jaze blijken goed te werken, zo krijg je weer een extra link naar je site en word je site ook vaak bekeken vanaf de indexpagina van de desbetreffende dienst.

Wat niet werkt is emails versturen, hierdoor word je alleen maar als spammer gezien.