Hoe kan ik op een website makkelijk meerdere hokjes aankruisen, als daar veel van zijn?

Stel je hebt een website met meerdere hokjes om aan te vinken. Willekeurig voorbeeld

http://www.binsearch.net/?b=the.worlds.toughest.driving.tests.s01e01.ws.pdtv.xvid-ftp&g=alt.binaries.multimedia&p=teevee%404u.net+%28teevee%29&max=250

en ik wil alleen hokje 10 tm 35 aankruisen. Hoe kan ik dat makkelijk doen, zonder elk hokje te hoeven aanklikken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Antwoorden (3)

Dat gaat normaal gesproken het snelste met het toetsenbord.

In dit geval: klik het eerste hokje aan. Druk vervolgens op TAB-TAB-TAB-SPATIE en herhaal dat tot je ook het laatste hokje hebt aangekruist.

Even oefenen, en dit gaat veel sneller dan muizen.

Enig nadeel is dat je kamergenoten je wat vreemd zullen aankijken. Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat went.

Toegevoegd na 11 minuten:
In dit specifieke geval kan het sneller.

--  Klik bovenaan de lijst op het vakje rar.
--  Vink nu vakje 9 uit.
--  Vink vakje 36 uit.

De overige vakjes kun je nu ofwel met je muis, ofwel met de hierboven beschreven methode TAB-TAB-TAB-SPATIE uitvinken.
Cryofiel
14 jaar geleden
Als je Firefox gebruikt dan kun je de add-on Checkfox installeren. Dan hoef je alleen maar je te selecteren regels te selecteren (zoals je tekst selecteert) > rechtermuisknop > check en alle hokjes staan aangevinkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog een goede firefox plugin is downthemall, hiermee kan je simpelweg alle links downloaden op de pagina, je selecteerd eerst een bestandstype, en dan kan je gemakkelijk de bestanden die je niet wil downloaden met je muis en [shift] toets selecteren in 2 klikken en verwijderen uit de download lijst.

Ook ben je met downthemall al klaar voor het nieuwe downloaden met meta-links waar je al snel veel tegen zal gaan komen.