hoe kan ik heel veel foto's (meer dan 1000) in éen keer verzenden via outlook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer al die foto's te comprimeren met Winrar of WinZip en upload het naar Mediafire of Google drive en stuur het linkje.

Het beste antwoord

Dat kan inderdaad niet. Maar kijk eens naar wetransfer.com Supersimpel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaspro101
10 jaar geleden
Dit is inderdaad een uitstekende website!

Andere antwoorden (2)

Niet. Ivm MB limiet in outlook en providers.
Ik zal dan eerder zoiets gebruiken als dropbox dan sla je alles online op. Dus kan je overal met een computer of smartphone (met internet) toegang krijgen tot die foto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk helaas niet dat het kan!
Mijn tip is om telkens 50 foto's te versturen, ( in delen dus )
Het kost wat tijd, maar dan heb je er wat aan!