Hoe stop ik steeds opkomende advertenties van/door fruttinet?

Echt mega irritant. Zit je gewoon te internetten, komt er weer een advertentie in je scherm. Niet als pop-up, maar gewoon in de site die je bekijkt. Dan moet je weer 'skip ad' klikken en dan verdwijnt 'ie weer. Hoe kan ik dit verwijderen op mijn PC?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Met een adblocker op je internet. Verschilt per 'provider'(IE, FF ,chrome. sorry kom niet op de echte naam).
Zoek op google, dan vind je het zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Browser bedoel je neem ik aan? ;D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die bedoelde ik ja ;)

Andere antwoorden (2)

Draai eens CCleaner. Gratis te halen van het internet. Moet gaan werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nooiot van je leven fruttinet kopen, whatever that may be.