Ik heb een PayPal account, en ik wil er graag geld opzetten; kan dat ook via mijn mobiel?

door b.v naar iets toe te bellen of te sms'en?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
10.2K

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet.

je kunt betalen met PayPal op de volgende wijzen:
* vooraf geld overboeken via een bankrekening
* betalen via PayPal waarna automatische afschrijving plaatsvindt
* betalen via PayPal waarna je creditcard word belast.

"Geld toevoegen

U kunt geld van uw bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen. Deze overboeking neemt enkele werkdagen in beslag. Zodra uw overboekingen zijn toegevoegd aan uw PayPal-rekening, kunt u betalingen verrichten vanuit uw rekening en ervan verzekerd zijn dat het vereiste bedrag direct beschikbaar is.

U kunt tevens direct betalingen verrichten vanuit uw bankrekening, zonder dat u eerst geld hoeft toe te voegen aan uw PayPal-saldo.

Door een betaalrekening toe te voegen kunt u geld van uw bankrekening op uw PayPal-rekening storten met behulp van een elektronische overschrijving. "

p.s. de link kun je mogelijk alleen lezen als je eerst bent ingelogd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erg duidelijk.

Andere antwoorden (1)

Je kunt in de iPhone app store, android market of Blackberry store een applicatie downloaden waarmee je direct kunt betalen met je mobiele telefoon. Rechtstreeks vanaf je bankrekening of cc.