Hoe werkt de tv gids op internet voor films die op of nabij 0.00 uur beginnen?

is het voor hun dan deze dag of de volgende dag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De meeste TV-gidsen stoppen tot zo'n 02:00 nog bij de voorgaande dag, omdat media-dagen om 05:00 's ochtends beginnen.

Bij zenders die niet 24 uur doorgaan s tussen 02:00 en 05:00 meestal "vulling". Dit wordt dus gebruikt om de overgang in dagen aan te geven, niet middernacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat klopt echt niet. 'Mediadagen' lopen van 02-26 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zat ik er in de details naast. Het is al een tijd geleden dat ik voor die mensen gewerkt heb, en het was voornamelijk achter de schermen (no pun intended). Het punt was in elk geval dat 00:00 niet het moment is van omzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
02-26 uur?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van twee uur 's ochtends tot 2 uur 's ochtends.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en 26? wat is dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
26 is dan 2 uur de volgende ochtend. Als 24 middernacht is, is 2 uur later 26.

Andere antwoorden (1)

Bij zenders die niet 24 uur doorgaan tussen 02:00 en 05:00 meestal "vulling". Dit wordt dus gebruikt om de overgang in dagen aan te geven, niet middernacht.
Bronnen: