Hoe krijg ik spam (links) uit teksten van websites weg?

Als ik een random website bezoek waar veel tekst in staat, staan er sindskort allemaal links in naar spam. ik heb screenprints gemaakt
Dit is heel irritant. Hoe krijg ik het weg?

Ik gebruik firefox op een macbook

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Met een spam filter plugin voor FireFox.
Ik gebruik Chrome dus je moet zelf even kijken welke er beschikbaar zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
AdBlock misschien die heb ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Start firefox eens in veilige modus en kijk eens of het zich nog voordoet. Zonee, weet je dat je de boosdoener onder je plugins e.d. moet gaan zoeken.

Om te voorkomen dat websites van dit soort ongewenste dingen gaan doen kan je noscript installeren. Je kan dan bij websites die je vertrouwd bepaalde zaken toestaan als het functionaliteit in de weg staat en al de rest laat je blokkeren door noscript. Veel aangenamer surfen zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Adblock Plus is een hele goeie plugin voor bijvoorbeeld FireFox maar ook voor Chrome.