ik kan geen radio meer luisteren op de computer

ik luisterde eerst altijd radio online op zo,n site waar je verschillende radiozenders kan beluisteren. nu krijg ik daar geen geluid meer uit heb alles geprobeerd wat bij help staat maar noppes nada wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
7.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat je de site nederland.fm bedoelt?
Als je op een radiozender hebt geklikt komt er vaak nog een stuk reclame. Deze kan een paar minuten duren. Dus je hoort ook een tijdje niks.

Als de radio na de reclame nog niet doet ligt het denk ik aan je laptop. Bij mij doet de site het namelijk wel.
Misschein een compterdeskundige even naar laten kijken? Op afstand is het een beetje lastig je probleem op te lossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan ook gewoon naar www.omproep.nl gaan, of naar www.skyradio.nl of naar www.radio10gold.nl etc. Via de eigen websites van de diverse radiostations kan je ook luisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radio komt in een gecodeerde gegevensstroom. Om radio te kunnen ontvangen heb je een codec nodig en een browser die de codec aanstuurt. In een van beide gaat bij jou iets mis. Heb je al een andere browser geprobeerd, zoals Firefox of Opera?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik luister ook altijd via www.nederland.fm en soms duurt het ff voor hij verbinding heeft gelegd
heb je verder wel geluid op je pc?
anders kan het ook zijn dat je geluid gedempt staat, zie speakertje onderin ff dubbel op klikken en kijken of schuifjes wel om hoog staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even een inkoppertje: Je geluidsboxen zijn niet per ongeluk uitgezet of het stekkertje is niet toevallig iets uit de computer geschoten?