Met welke internetsnelheid loopt uitzendinggemist vloeiend?

Bij mij hapert het terwijl ik een verbinding heb van 20MB.
http://www.uitzendinggemist.nl/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

8 mb zou voldoende moeten zijn maar er spelen meer factoren mee achtergrond programma,s videokaart drivers etc
doe eens een speedtest ?

en probeer eens advance systemcare gratis versie ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
pc is nieuw en up-to-date en de speedtest geeft normale waarden. toch hapert het beeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De systeemcheck geeft de volgende feedback: Start detecteren van onderdelen van uw browser... Een moment geduld alstublieft...
IP-adres Uw huidige IP-adres is: bekend
Geschikt besturingssysteem Uw besturingssysteem voldoet aan de minimale vereisten. U maakt gebruik van: Microsoft Windows XP
Geschikte webbrowser Uw browser voldoet aan de minimale vereisten. Uw browser rapporteert zich als: Firefox 24.0
Cookies Het accepteren van cookies ingeschakeld.
Flash-plugin Uw computer beschikt over de juiste versie van de Flash plugin. U gebruikt versie: 11.8
Silverlight-plugin Uw computer beschikt over de juiste versie van de Silverlight plugin. U gebruikt versie: 5.1 Uw systeem voldoet aan de minimale systeemvereisten. Mocht u toch problemen hebben met het afspelen van video's, dan kunt u via http://www.vraaglink.nl/ uw vraag stellen.
capthavoc
10 jaar geleden
Probeer het eens met google chrome ?
maar als de pc nieuw is waarom xp ?
heb je wel alle service packs ? welke videokaart heb je ?
Wellicht kan je via windows update optionele downloads een betere driver vinden ? ik vermoed dat daar de botlleneck zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
google chrome is ivm privacy not done.
xp met een nieuwe pc werkt het best
ja, alles is up-to-date(herhaling)
videokaart weet ik niet
de rest snap ik niet.