Hoe kan ik mijn upc emailadres van outlook koppelen aan mijn emailadres op outlook.com? Zodat ik beide adressen op 1 plek heb?

Ik heb in het programma outlook mijn upc email adres staan, maar ik gebruik deze computer verder nergens voor. ik heb ook een online hotmail adres (sinds kort outlook.com), ik vraag me af of ik dit upc emailadres kan koppelen aan dit hotmail adres.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Antwoorden (1)

Login bij Outlook.com, klik op het tandwieltje rechts bovenin en dan op Meer Emailinstellingen. Klik dan onder Accountinstellingen op "Je e-mailaccounts". Klik dan op "Toevoegen account voor verzenden en ontvangen". Klik in het volgende scherm op Geavanceerde instellingen.

Voer onder Accouninstellingen je naam en UPC emailadres in.

Onder Gegevens van de inkomende server (POP3) voer de volgende gegevens in:
Serveradres: pop3.upcmail.nl
Poort: 110
Gebruikersnaam: Je UPC Emailadres
Wachtwoord: Je UPC emailwachtwoord

Onder Gegevens van de uitgaande server (SMTP) voer het volgende in:
Serveradres: smtp.upcmail.nl
Poort: 25

Voor de rest gewoon standaardinstellingen.

Klik dan op volgende en klaar!