kan ik de webgeschiedenis verwijderen uitschakelen?

kan ik in IE het verwijderen van de web geschiedenis uitschakelen? en is het mogelijk om de verwijderde geschiedenis terug te halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je webpagina's wil behouden moet je onder extra naar internetopties gaan en bij algemeen kijken of er geen vinkje staat bij browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten.De verwijderde geschiedenis kan je niet terughalen.Wil je de geschiedenis wel behouden dan mag er geen vinkje staan bij webgeschiedenis.

Toegevoegd na 7 minuten:
Op volgende link kan er eventueel toch een oplossing zijn,al lijk dit niet zo eenvoudig en niet altijd zonder risico:
http://nl.wikihow.com/Verwijderde-geschiedenis-in-Windows-herstellen
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt.
weet je ook hoe ik het verwijderen van de geschiedenis kan uitschakelen?
(het is mijn eigen computer dus geen gebespioneer)
fremar
10 jaar geleden
Je wil dus dat er geen geschiedenis bij gehouden word?
Zoals in mijn antwoord moet je dan een vinkje zetten bij geschiedenis verwijderen na afsluiten,dan gaat telkens de geschiedeis weg na afsluiten browser.Wil je in het geheel geen geschiedenis dan moet je inprivate surfen daarvoor ga je rechtsboven naar het sterretje en klik daar op beveiligging en klik daar op inprivate navigatie,dan word er niets bijgehouden.