welk programma kan ik gebruiken voor een online foto album op het internet waar meerderen mensen iets op kunnen zetten?

ik ben met een groepsreis op vakantie gegaan en we willen met ons allen aan online foto album hebben waar iedereen hun foto's op zet
ik zoek dus een site (gratis, maar betaald is ook niet erg) waar je makkelijk foto's op kan zetten en dat iedereen dan de foto's sorteert op dag en dat we dus alle foto's van iedereen op dag hebben gesorteerd en je dus ook de foto's van de ander kan bekijken.
het is niet erg om allemaal het zelfde account te gebruiken met de zelfde naam en wachtwoord. dat hebben we zelfs liever.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Pinterest is een optie. Je kan 'borden' aanmaken die je een naam kan geven, in jullie geval zou de naam van het 'bord' dan de datum van de betreffende dag zijn. Om op hetzelfde 'bord' te kunnen posten moeten jullie wel allemaal op 1 account inloggen. Met een eigen account is het ook mogelijk, maar dan zou je een gedeeld 'bord' moeten aanmaken met z'n allen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan een blog aanmaken van blogger. Dan kan je een emailadres opgeven en dan kan iedereen foto's sturen naar dat emailadres en dan worden ze automatisch op je blog gepost. Erg handig!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het makkelijkste en best te beveiligen is Picasa Web van Google. Je kunt hier een album aanmaken en deze enkel zichtbaar maken voor mensen met de link naar dit album (die de aanmaker ze kan mailen). Je kunt ook aangeven dat deze personen foto's mogen toevoegen.
Foto's blijven in Picasa op hun originele formaat in tegenstelling tot veel andere sites.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt ook nog altijd als mogelijkheid om een website en/of een blog te maken. Ikzelf heb een website gehad bij http://www.webnode.nl voor een schoolproject. je kunt dan nl ook meerdere 'bewerkers' van de site toevoegen en deze zelfs ook helemaal beveiligen als je niet wilt dat buitenstaanders het zien. Je kunt altijd es een keertje kijken....