Als ik mijn naam + achternaam invoer op google krijg ik een google + account die niet van mij is. Hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die account heb je volgens mij automatisch met je youtube account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ben je dan ook ingelogd op die pagina? Of zie je hem alleen tussen de resultaten staan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie m alleen tussen de resultaten staan

Antwoorden (1)

Dan heb je kennelijk een naamgenoot. Dat komt meer voor.
Maar zit het wel aan jouw G-mail gekoppeld, dan kan je alle gegevens die in Google+ staan verwijderen. Je gaat naar Account (dat staat bij je inlognaam). Daar klik je op de link Bewerken, gaat naar het tabblad Producten, en kiest dan in de lijst voor Google+. Daar kan je dat uitschakelen of het volledige Google+ profiel verwijderen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naamgenoot is niet mogelijk. Ik heb een aparte achternaam. En bovendien staat er ook een foto van mij bij. Gmail ga ik nog even proberen ;) Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Joycevraagt, toch is een naamgenoot ergens op de wereld toch echt mogelijk. Er zijn ruim 7 miljard mensen op Aarde...
Amadea
10 jaar geleden
Maar de kans dat een naamgenoot ook nog een dubbelganger van jou is is wel héél klein. Dus zal het toch vraagsteller zelf betreffen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik heb ook een naamgenoot uit Nederand, en ik heb een niet zo veel voorkomende achternaam. Maar mijn voornaam komt wel veel voor.