hoe kan het dat ik mijn e-mail niet kan versturen?

ik zit op een camping met internet. maar ik kan geen e-mails verzenden, en wel ontvangen. de camping heeft hotspot internet en is niet zo snel als thuis.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Poet
10 jaar geleden
Vraag ff de beheerder. Dit gebeurt vast 100x per jaar

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is je uploadverbinding te traag waardoor laptop en server na een tijdje de verbinding opgeven en het verzenden van de e-mail niet lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je de uitgaande mailserver aanpassen, die staat waarschijnlijk nog ingesteld op thuisgebruik, vraag dat bij de campingbeheerder of werk met webmail.