Hoe kom ik erachter van wie mijn glasvezel aansluiting is?

In ons kantoor pand ligt een glasvezel aansluiting maar we hebben geen idee van welke leverancier!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (4)

In het gemeentehuis moeten ze jou die informatie kunnen verstrekken.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
jc54 graag een bron van je bewering.
Postcodecheck doen bij een vergelijkingssite voor glasvezelaanbieders. Gezien de concurrentie meestal maar een beperkt aantal mogelijkheden zoals KPN en een lokale aanbieder.

Toegevoegd na 1 minuut:
En vervolgens even bellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bekijk je rekeningen en kijk of er een glasvezel bedrijf bijstaat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
hoezo een glasvezel bedrijf?
Zover ik uit de vraag kan opmaken betreft het hier een bedrijfsmatige aansluiting. Hier kan je niet zomaar bij een consumenten provider een postcode check doen. Wat je zou kunnen doen is een onafhankelijke zakelijke provider bellen die met meerdere glasvezel leveranciers werkt om te vragen wie de onnet provider is op uw postcode + huisnummer.