Iemand zit mij zomaar te tippen op marktplaats, wat kan ik doen?

Mijn account worden telkens zomaar geblokkeerd op marktplaats, omdat iemand (ik denk een concurrent) mij tipt. Ik houd mijzelf verder absoluut aan de regels. Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb al contact opgenomen met de Marktplaats.

Maar zei zeggen: Deze beperkingen worden bepaald meerdere klachten van gebruikers. Wij kunnen geen individuele gebruikers ontheffen van deze beperkingen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmmm, beetje over de top lijkt me voor dit issue.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdad een beetje over de top. Het eerste wat marktplaats zal zeggen is "hey, wij zijn een gratis iets (enkele advertentie opties daargelaten) en je bent niet verplicht om ons te gebruiken"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor een advertenties plaats je? wellicht heeft dat er iets mee te maken?

Antwoorden (2)

Indien marktplaats hiervoor een bepaald systeem heeft waarbij je automatisch wordt geblokkeerd indien meerdere personen je tippen, dan is her weinig aan te veranderen.
Het enige wat je zou kunnen proberen is een ander account aanmaken in de hoop dat de persoon je dan met rust laat.

Andere mogelijkheid is misschien dat marktplaats de valse tipgever een blokkade kan geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Ik heb inderdaad met mijn laptop een nieuwe account gemaakt, maar die werd meteen binnen 1 minuut weer geblokkeerd. Ik heb toen weer een nieuwe account op mijn mobiel gemaakt (ander ip dus). Deze account is na 1 week geblokkeerd. De tipper wilt maar niet ophouden.
1. Terug tippen vanaf verschillende IP adressen. (die je benadert via extern bureaublad vanaf je kantoortje) en GPRS abonnementjes op telefoons.

2. Een macro (zoals macro machine van tronan) maken van het invullen van een advertentie. Dan kun je 'm er zo weer automatisch op knallen. Alleen even de anti spam code zelf bevestigen. Let op! In de voorwaarden staat dat je niet twee keer dezelfde advertentie mag plaatsen. Marktplaats spammen wil je niet doen!