hoe sla ik een foto op die vergroot moet worden?

Ik wil op een site waar kleine foto's staan waar je de muis bij kan houden en dan de foto vergroot, de grote foto bewaren.Maar op het moment dat ik met mijn aanwijzer naar de grotere foto gaat word hij weer klein, mijn vraag is hoe die grotere foto opslaan?

Kleine foto zelf lukt wel maar is echt te klein en onduidelijk, opslaan doel enz werkt ook niet want dan slaat hij de hele webpagina op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als ik dit wil doen, kopieer een stuk tekst van de website in de buurt van de foto.

Die tekst vul ik in bij Google Afbeeldingen.

Regelmatig vind ik dan (met Google Afbeeldingen) de grote foto terug, vaak met een URL eindigend op "jpg". De foto kan je dan heel eenvoudig opslaan, door de muis op de foto te zetten en met de rechtermuisknop "Afbeelding opslaan als..." te kiezen.

Zo kan je grote foto's terugvinden die vanaf de website niet direct zijn op te slaan.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan de website beheerder vragen of ze je de foto willen sturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op PrtScr drukken zodra de foto in groot formaat zichtbaar is. Dat staat voor Print Screen. Het grootste beeld krijg je als je eerst met F11 de adresbalk weggedaan hebt; met nogmaals F11 krijg je die weer terug.
Vervolgens kan je de kopie van het scherm in een afbeeldingsprogramma bewerken en opslaan.
Amadea