wat is power to the user precies en hoe hangt het samen met een prosumer?

(het heeft schijnbaar iets te maken met web 2.0)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het gaat hier om het uitbesteden van bepaalde functies in een dienst, product of proces aan de eindgebruikers er van.
Deze website is zelf een goed voorbeeld: het selecteren van een kwalitatief goed antwoord wordt voor een groot deel aan de gebruiker er van, namelijk de vragensteller zelf, overgelaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is power to the user meer een statement dat in lijn is met het de gedachte van prosumers en web 2.0.

Dat je dus dichterbij je klanten moet staan om te kunnen bieden wat zij willen, en dat ze ook hun wensen kenbaar kunnen maken (bijvoorbeeld met behulp van een web2.0 applicatie) bij het aankopen van een product.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een prosumer is een consument die informatie en technologie als het ware in zijn bloed heeft.
Die ook veelvuldig gebruik maakt van internet en alles wil weten.
More power to the user is dus net zoals het woord zegt meer kracht aan de gebruiker ofwel door web 2.0 kan er meer kracht aan de gebruiker gegeven worden. meer kracht moet je zien als meer en betere applicaties krachtiger om te zoeken wat je wil