Is er bij camping De Leistert zoiets als een internet café ofzo?

Ik ga maandag naar camping De Leistert, is daar een internet café ofzo waar je gratis wifi hebt? Zodat ik af en toe ook nog eens een foto op Facebook kan zetten ofzo :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Bij alle kampeerplaatsen op het park kunt u tegen betaling gebruik maken van WIFI. De Wifi-code kunt u verkijgen op de receptie of bij de entree camping. Deze code is te gebruiken op één laptop, u kunt tussendoor niet wisselen met een andere laptop.

De tarieven voor Wifi zijn als volgt:

Dag
Week
Maand
3 maanden
7 maanden

€5,-
€15,-
€25,-
€60,-
€120,-

Aanbieding voor jaargasten

Aanbieding seizoengasten (7 maanden)

€ 60,-

€ 50,-

Toegevoegd na 1 minuut:
Om een antwoord te geven, nee er is geen gratis internet, voor 1 dag betaal je 5 euro, voor een week 15 euro maar dan kun je wel voor je eigen tent zitten en hoef je niet naar een receptie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Ze zullen ook gek zijn, betalen voor internet is een mooie inkomstenbron tegenwoordig voor campings!