Wie weet een goede RSS feed voor ICT?

Ik heb voor mijn website een RSS feed nodig over ICT en dingen die daar mee te maken hebben. Bijvoorbeeld computers, Apple, Windows enzovoort. Ik weet dat Google nieuws RSS feeds heeft en dat je daar wel wat op kan vinden alleen bij Google nieuws lijkt het of er amper nieuws komt. Zo duurt het bijvoorbeeld 1 dag of 17 uur voor er een nieuw bericht verschijnt over ICT nieuws. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Heeft iemand voor mij een makkelijke instelling voor Google nieuws of van een andere website waar ik makkelijk alle informatie vandaan kan halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Antwoorden (1)

De meeste grote ict-websites hebben ook een rss-feed. Neem bijvoorbeeld tweakers.net of webwereld:
http://feeds.feedburner.com/tweakers/mixed
http://feeds.webwereld.nl/webwereld

Maar ook zakelijk gerichte sites of sites met een specifiek aandachtsgebied binnen de ICT hebben vaak een feed.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is zeer nuttige informatie maar ik wil niet speciaal van 1 website of uitgever van nieuws maar over al het ict nieuws over de wereld in het algemeen. Ik weet dat je bij Google zoiets kan doen alleen weet niet precies hoe het moet. Weet jij hier iets meer van?