ik kan ineens niets meer beluisteren met mijn pc, geen youtube noch skype, waaraan kan dat liggen?

ik heb geen geluid bij skype. soundtest gedaan en dat lukt ook niet. als ik echter de functies test, krijg ik de melding dat mijn luidsprekers uitstekend werken.
van microsoft krijg ik dan weer de melding dat het adept van mijn volumeregeling niet meer gaat en dat ik een melding krijg als er een oplossing is.
maar hoe dan ook , er gebeurt niets.
wat kan ik best doen?

10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan eens proberen om eerst andere boxen te gebruiken, misschien dat het hier aan ligt. Als dit niet het geval is, zou ik je computer naar de reparatie brengen. Ik vermoed dat het dan aan je geluidskaart ligt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
soms heb ik ineens wél geluid. en dan is het weer weg.
Kan ik die geluidskaart ergens vinden? Misschien is die losgerammeld door transport of zo....
liveisgreat
10 jaar geleden
ik heb ook al geprobeerd met koptelefoons, die kraken wel maar er komt niks uit.... :-(

Andere antwoorden (2)

heb je al gekeken bij volume en dan volume regeling als het goed is moet het daar tussen staan anders zou ik toch iemand van een bedrijf bellen die daar meer van weten zodat ze het kunnen maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je een foutmelding krijgt, zou ik die overtypen in Google (dus ook de foutcode)
meestal krijg je dan via de officiële Microsoft site hulp. (bijvoorbeeld een reparatie tool). Maar kijk inderdaad vooral rechts in je taakbalk of je je volume kunt regelen.