Hoe maak ik een afdruk van een email op hotmail?

Ik probeer dat te doen om met de rechtermuisknop op de email te surfen en te klikken op Afdrukken. Ik krijg dan wel een afdruk, maar dan krijg ik 1 bladzijde van de lijst met mappen afgedrukt. Dat is niet de bedoeling. Verder mis ik op het beeldscherm een "knop" Afdrukken. Hoe krijg ik die te voorschijn? Wat moet ik doen om een geconcentreerde afdruk te maken van de email?

10 jaar geleden
in: Internet
3.5K

Antwoorden (3)

je wilt 1 kopie van wat je hebt gemaild( en dan alle mail of 1) en als je gewoon wat je ziet wil afdrukken klik op ctrl P als dat niet werkt doe Print screen dat staat rechtsboven op toetsen bord klik er op ga zoeken waar het is opgeslagen(meestal afbeeldingen) klik op de foto dan metrechtermuis knop afdrukken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
corzijlstra
10 jaar geleden
Dat is het juist. In het beeld komen gewenste en ongewenste dingen voor. Ik wil allleen het gewenste deel van het beeld afdrukken, namelijk de volledige email en niets anders. Volgens mij mis ik op het scherm een werkbalk of zoiets met o.m. afdrukafbeelding er op.
Email in beeld zetten
printscreen
open paint of word
plakken (ctrl+v)
Nu kun je het printen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Open de te afdrukken e-mail:ga dan rechts op de blauwe balk naar de drie puntjes en daaronder vind je afdrukken,zo lukt het bij mij.
fremar