hoe kan het dat mijn sociaal media vrienden in mijn telefoon lijst staan?

In mijn contact personen lijst staan ook mijn social media vrienden somige zonder telepoon nr maar hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
10 jaar geleden
Samsung telefoon?

Het beste antwoord

Dan staat het syncen met Facebook aan. Kun je onder Instellingen, bij Facebook, aan of uit zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mijn iPhone is het zo dat al men Facebook contacten ook in men telefoonlijst staan gaat automatisch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit gaat niet automatisch, je moet dit zelf aan/uit zetten wanneer je op je telefoon facebook installeert.
Als je een iPhone hebt kan je dit aan of uit zetten. Dit doe je als volgt:
Ga naar Contacten -----> Groepen en vink aan voor Alle iCloud (standaard tel nrs die je zelf invoert ) of Alle hotmail of allebei natuurlijk wat op dit moment bij jou het geval is.