als ik teveel op internet doe dan schakelt die mijn internet uit wat kan dat zijn?

ik ben bijvoorbeeld met een site bezig en ik open een andere site erbij en ik doe teveel dan heb ik geen verbinding meer met mijn internet en als ik probleem oplossen doe dan doet die het weer.. wat zou dat kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan een goedkope router zijn die het netwerbelasting niet aan kan door meerdere mensen tegerlijk, maar dan moeten er meerdere mensen zijn die tegljjk internetten en moet internet uitvallen in het hele huis.

Antwoorden (1)

Het zou kunnen zijn dat je internet verbinding traag en zwak is, als je dit probleem altijd wilt voorkomen moet je je laptop verbinden met een LAN kabel.