hoe kan ik de leukste tijd verdrijf websites vinden?

om niet aan vervelende dingen te hoeven denken. dat ik rustig word.

Toegevoegd na 1 minuut:
met een grappig spelletje bijvoorbeeld

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Www.spelletjes.nl of www.spellen.nl en zo heb je d'r nog heel veel. Staan echt leuke dingen op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die kan je vinden op google, of met een andere zoekmachine, of door anderen om tips te vragen.
Soms staan er ook advertenties van leuke sites op het internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja google is wel lastig. ik kom dan vaak op slechte websites
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op kindertent.com en ga daar het spelletje: weekend miljonairs spelen. In tegenstelling tot de titel van de website, is er ook een versie voor volwassenen te vinden.
Het is heel verslavend.

En kijk op startpagina, nl naar: lach van de dag.
Elke dag weer een nieuwe mop om te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hyves,GV,geen stijl,fok nieuws,kyk op startpagina.nl en je komt bij n hoop leuke dingen uit,zelfs met n mobieltje. Maar je kunt ook ns achter je pc vandaan komen en n wandeling maken,bij familie en vrienden op bezoek,ga ns eens n dag n andere stad bezoeken en je denkt steeds minder aan dat vervelende! Good luck
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op facebook heb je het spel 'farmville' waar het doel is een zo groot mogelijke boerderij te bouwen. Daartoe verbouw je gewassen & houdt je dieren. Je oogst, ploegt melkt etc. Daarbij kan je je vrienden op FB uitnodigen en elkaar cadeautjes toesturen. Duidelijk goed tijdverdrijf waar je gewoon lekker je gedachten kwijt kan raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een lang spelletje Kolonisten wil spelen, dan ga ik naar:
http://games.asobrain.com/
(vroeger hadden ze ook een Nederlandse site: xplorers.nl, maar die moest stoppen).

Daarnaast vind ik het ook nog altijd lekker om een potje Mahjong te spelen, deze vind ik via google